Întrebarea importantă este:
Ce funcții îndeplinește showroom-ul în realitate și pe care dintre acestea este important să le reproducem online?
Ideea de bază:
Un website este varianta online a unui catalog de produse, pe când un Tur Virtual 3D este varianta online a unui Showroom.
  1. Crează experiențe noi de shopping (+)

  2. Își arată latura umană (+)

  3. Fac engagement cu fanii (+)

  4. Programari de vizite live sau tururi ghidate online

  5. Integrare cu Google Maps si Google My Business

  6. Materiale pentru Social Media si Web Ads (+)

  1. Training pentru angajații noi și vechi

  2. Predau în teritoriu principii și exemple de amenajare

  3. Inventariere de bunuri

  4. Documentare pre sau post-eveniment pentru asigurări (+)

  5. Planificare pentru scenarii de urgență

  6. Planificarea spațiilor logistice (+)

Cum folosesc companiile din Retail Tururile Virtuale 3D?

GHID DE BUNE PRACTICI

Acțiuni orientate Extern

Acțiuni orientate intern

Descoperă funcțiile Turului Virtual 3D și crează-ți o soluție personalizată:

1. Un Instrument de Marketing

2. Comunicare și Organizare internă

3. Integrare cu Google My Business

4. Materiale pentru Social Media

5. Fișiere tehnice (PDF & CAD)

Ce aduce in plus?

1. Un instrument de marketing

a. Comunicare transparentă, credibilă

  • Ești vizitabil non-stop

  • Prezinți realitatea într-un mod obiectiv și creezi așteptări corecte

  • Scurtezi procesul de decizie

b. Prezentare de produs și vânzare online

  • Afișezi informații despre obiecte sau despre zone

  • Poti include text, fisiere PDF, video, audio și link-uri web

  • Trimiți către paginile de produse din magazinul online

  • Sunt utile pentru vânzarea online, pentru ticketing sau seat-selection

c. Faci pasul către Marketingul Imersiv

  • Oferi publicului o experiență interactivă cu elementele care alcătuiesc brand-ul tău

  • Oferi control asupra interacțiunii și dai libertate de mișcare utilizatorului

  • Îl ajuți să înțeleagă mai bine produsul tău și să petreacă mai mult timp cu el

  • Caracterul inovator al instrumentului creste motivația utilizatorilor să discute despre brand cu rețelele lor sociale

Cum te ajută?

2. Comunicare și organizare internă

a. Training pentru angajați (noi și vechi)

  • Se familiarizează mai ușor cu zonele de lucru și cu aparatura tehnică

  • Utilajele pot afișa instrucțiunile de folosire și de mentenanță

  • Turul virtual rămâne mereu accesibil și la îndemână

b. Planificare pentru scenarii de urgență

  • Planificare rute de incendiu și puncte de întâlnire

  • Simulare scenarii diferite

  • Safety training cu angajatii

c. Inventariere, documentare, asigurare

  • Stochezi în etichetele interactive facturi și garanții scanate pentru documentare și arhivare

  • Turul virtual înlocuiește sutele de fotografii necesare pentru asigurator (înainte și după eveniment)

  • Colaborezi online cu asiguratorul în cazul unui eveniment

Ce aduce in plus?

3. Integrare cu Google My Business

a. Crește vizibilitatea în rezultatele Google

  • Profilul de companie din Google My Business are cea mai mare influență în rezultatele căutarilor locale (SEO)

  • Turul virtual completează profilul companiei și se poate accesa direct din Google Maps

  • Statistic, profilurile complete cresc încrederea în brand-uri a celor care caută informații online și conving mai ușor vizitarea în persoană și cumpărarea

b. O experiență mai bună pentru clienți

  • Utilizatorii care caută locația ta pe Google Maps o pot vizita virtual

  • Cu cât oferi mai multe informații relevante, cu atât ușurezi procesul de căutare și de decizie

c. Diferențiere față de competiție

  • Foarte puține companii din România exploatează eficient potențialul Google My Business

  • Cu atât mai puțin este folosită funcția de tur virtual de către companiile cu prezență fizică

  • Configurarea funcțiilor Google My Business nu este nici scumpă nici de durată, iar rezultatele setării corecte contribuie la strategia generală online a companiei

Cum le poți folosi?

4. Materiale pentru Social Media

a. Fotografii 2D (pentru toate platformele)

  • Extrase din turul virtual

  • Rezoluție 4K

  • Utile pentru postări online

b. Fotografii 360 (pentru Facebook & website)

  • Se afișează nativ pe Facebook

  • Pot include tag-uri către produsele din Facebook Shop

  • Se pot afișa pe website-ul propriu

c. Video (toate platformele)

  • Ad-uri web (format landscape, 16:9)

  • Reels, Stories, Ads pe Social Media (format portrait, 9:16)

Livrabile secundare

5. Fișiere tehnice (PDF & CAD)

a. Relevee 2D

  • În format PDF sau JPEG

  • Includ măsurători și denumiri ale încăperilor

b. Fișiere 3D Editabile

  • Informația capturată 3D se poate exporta sub formă de fișiere Point Cloud, OBJ și BIM

  • Includ mesh-ul (OBJ) și imaginile pentru texturare (JPEG)

  • Utile în Arhitectură, Inginerie Civilă și Construcții

Le ce să te aștepți?

Colaborare și Costuri

a. Ce îți oferim

  • Consultanță în toate etapele

  • Dezvoltare de soluții personalizate

  • Ajutor la implementarea soluțiilor

  • Mentenață și help-desk după implementare

  • Un parteneriat, nu o simplă vânzare de servicii

b. Costul proiectului

  • Depinde de timpul de lucru necesar în fiecare etapa: Scanarea 3D, Adaptarea turului virtual la scop, Crearea materialelor suport (video, fișiere tehnice)

  • Include găzduirea online a turului virtual și asistență tehnică (mentenanță, modificări, help-desk) pe durata unui an calendaristic

c. Un cost recurent opțional

  • Un cost fix de 80 EUR / an

  • Se plătește începând cu al doilea an de existență a turului virtual

  • Reprezintă prelungirea perioadei de găzduire online și a serviciilor de asistență tehnică

person using laptop
person using laptop
Concluziile întâlnirii și documentarea preferințelor

Creează o comandă pentru documentarea preferințelor tale. În baza detliilor bifate vom crea oferta de servicii. Crearea comenzii nu produce obligații contractuale.

white pencil
white pencil